Ου δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν και τραπέζης δαιμονίων» (Α΄Κορινθ.Ι’21)
«Ποία δε συμφωνία μπορεί να γίνει μεταξύ του Χριστού και του σατανά;» (Β’Κορινθ. ΣΤ’15)
Το δύσκολο σε εμάς είναι να ξετρυπώσουμε τα όργανα του σατανά που παρουσιάζονται ως ευεργέτες και «ενδιαφέρονται σφόδρα για το καλό μας», γι’ αυτόν τον λόγο, σκοτώνουν το σώμα και την ψυχή μας.
Ας προσέχουμε επομένως γιατί οι δυνάμεις που ενεργούν είναι μόνο δύο, του Αγαθού και του πονηρού.
Αν «πέσουμε» λόγω απροσεξίας μπορεί να μην υπάρξει δυνατότητα επιστροφής, γι’ αυτό ΓΡΗΓΟΡΟΥΜΕ και ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ!!
Ας δούμε τώρα ποιούς ονομάζει δαιμόνια ο Κύριος ,εκ των οποίων πρέπει να απέχουμε του Ποτηρίου και από τις Τράπεζες τους, όπως επίσης καμία συμφωνία δεν μπορούμε να κάνουμε με τα όργανα του σατανά, που είναι εχθροί του Θεού και δικοί μας.. φυσικά!
«(…) Αιρετικοί και σχισματικοί, επειδή αυτοί είναι εχθροί και πολέμιοι με τον Θεόν, και αντίχριστοι ονομαζόμενοι από τον Ιωάννην.» (Κανών της εν Καρχηδόνι ,επί Κυπριανού, Ιερ. Πηδάλιο σελ. 370)
Ο μαθητής της αγάπης, ο Απόστολος Ιωάννης πρώτος μάς βεβαιώνει:
«(…) καθώς ηκούσατε από το Ευαγγελικόν κήρυγμα, ότι πρόκειται να έλθη ο αντίχριστος, και τώρα έχουν αναφανή πολλοί αιρετικοί, πρόδρομοι του αντιχρίστου. Εξ’αυτού λοιπόν μανθάνομεν, ότι η εποχή μας είναι εποχή κρίσιμος.» (Α’Ιωάν.Β’18)
Αλλού επαναλαμβάνει:
«Και τώρα πλέον είναι ο αντίχριστος εν τω κόσμω, δια των αιρέσεων και των ψευδοδιδασκαλιών, που προπαρασκευάζουν το έδαφος δια την προσωπικήν έλευσίν του». (Α’Ιωάν.δ’3)
Τοις πάσι γνωστό πλέον, ποιοι θα φέρουν τον άνομο (αντίχριστο).
Αυτό μας έλειπε, να συζητάμε πλέον αν οι πρόδρομοι του αντιχρίστου, εχθροί του Χριστού (τα δαιμόνια δηλαδή), έχουν χάρη, πνευματική δύναμη και ζωή.
Ας ακούσουμε και ας κατανοήσουμε, πώς το διατυπώνει ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός:
«Όποιος δεν μείνη ενωμένος μαζί μου ..( «έχει ήδη πεταχθεί έξω» {Κολιτσάρα} )..θα ξεραθή και δεν θα του μείνη κανένα ίχνος χάριτος και πνευματικής δυνάμεως και ζωής {Τρεμπέλα}» (Ιωάν.ΙΕ’6)
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επιπλέον ερμηνεία ΣΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ, είναι απόλυτα κατανοητό ότι τα τέκνα του Θεού απέχουν του Ποτηρίου και της τραπέζης των δαιμονίων, έχοντας ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ τον εαυτό τους από τους εχθρούς του Θεού, αιρετικούς , αντιχρίστους!
*Τον εωσφόρο δεν τον παρακίνησε κανένας να «πέσει». Δεν τον απέβαλε ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ.
ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ αποστάτησε και αυτομάτως κατακρημνίστηκε , μολονότι ήταν ο φωτεινότερος των Αγγέλων και η Χάρις του Θεού περίσσια τον περιέλουε.
Τί θα πούμε τώρα…; Αφού ΚΑΠΟΤΕ ήταν ο φωτεινότερος, να τον ακολουθήσουμε ΣΗΜΕΡΑ;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
**Ο Ιούδας έλαβε εξουσίες και αυτός. Έβγαζε δαιμόνια, αλλά πάραυτα τις έχασε όταν εισήλθε ολοκληρωτικά ο σατανάς μέσα του, παρόλες τις προσπάθειες επαναφοράς του που κατέβαλε ο Κύριος (και δεν ήταν… λίγες)!
Μόνος του έφυγε, δεν τον έδιωξε κανένας. Δεν τον απέβαλε ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ. Όποια χάρη έλαβε την έχασε! Έχασε και το σώμα του αλλά και την εν δυνάμει αιώνια ψυχή του, γιατί πρόδωσε τον Κύριο. Γι’ αυτό «Η ενοχή εκείνων μένει, διότι εν επιγνώσει ενήργησαν κατά του αθώου…» (Ματθ.ΚΣΤ’56)
***Άλλοι έλαβαν μεγάλες χάρες τις οποίες έχασαν λόγω πτώσης (περί βίου) και τις έλαβαν εκ νέου ,μετά από μετάνοια που χαρακτηρίζεται παραδειγματική στην εκκλησιαστική ιστορία. Το βεβαιώνει και ο Ιερός Χρυσόστομος με το «…Το καλόν δεν είναι αμετάβλητον..»
Τρεις διαφορετικές περιπτώσεις εκ των οποίων οι δύο αφορούν προσωπικές πτώσεις.
Η πρώτη είναι ξεχωριστή, αφού έπεσε και δεν αρκέστηκε στη δική του πτώση, αλλά, παρασύρει από φθόνο και τα τέκνα του Θεού. Εντελώς ιδιάζουσα περίπτωση, μάχεται τον ίδιο τον Θεό και επειδή δεν μπορεί να κάνει κακό σε Αυτόν, στρέφεται προς τα τέκνα Του ,παρασύροντάς τα και μετατρέποντάς τα σε τέκνα διαβόλου. Αυτοί είναι οι αιρετικοί που γίνει ή ΔΕΝ γίνει σύνοδος να τους καταδικάσει και καθαιρέσει, αυτοί θα επιτελέσουν το έργο του πατρός τους του διαβόλου, δηλαδἠ θα προετοιμάσουν τον δρόμο για την προσωπικήν έλευσιν αυτού που αντιμάχεται τον Χριστό, δηλαδή του αντιχρίστου. Για τους προαναφερόμενους και για τους λόγους που προείπαμε, ελέχθη από τους Αποστόλους το:
«(…) Πρέπει γαρ τους αιρετικούς να μισούμεν και να αποστρεφόμεθα, αλλ’όχι ποτέ και να συμπροσευχόμεθα με αυτούς ή να συγχωρούμεν εις αυτούς να ενεργἠσουν τί εκκλησιαστικόν λειτούργημα ,ή ως κληρικοί ,ή ως ιερείς.» (Ι.Πηδ.45ος Αγ. Αποστ. ,σελ.51) πόσο δε μάλλον να πίνω εκ του ποτηρίου αυτών των δαιμονίων και να μετέχω της τραπέζης των!
Εάν ο Ιησούς Χριστός διαχωρίζει τον Εαυτόν Του και από τους δεύτερους καταστροφείς, αυτούς δηλαδή που σιωπούν και δεν κάνουν τίποτα για να σταματήσουν τη σφαγή που προξενούν οι πρώτοι καταστροφείς (οι αλλαχόθεν εισερχόμενοι),πόσο δε μάλλον διαχωρίζει τον Εαυτόν Του από τους εχθρούς Του που επιβουλεύονται την Εκκλησία Του!
Και εάν διαχωρίζει τον εαυτόν Του από τους εχθρούς Του, ποιός αποστέλλει το εκπορευόμενον εκ του Πατρός Άγιο Πνεύμα για να τελέσει τα φρικτά Μυστήρια;
Να υποθέσουμε ότι διαχωρίζεται η αδιαχώριστη και αδιαίρετη ομοούσιος Αγία Τριάς;
Άπαγε της βλασφημίας!
Φυσικά ,τον διάβολο και τα όργανά του ,τα συμφέρει να διαδίδουν ότι έχουν χάρη, μυστήρια, πως κάνουν θαύματα και έργα αγάπης διαφημίζουν, αλλά υπάρχει ένα συγκλονιστικό ΑΛΛΑ που αποδεικνύει αυτά που κάποιοι αδυνατούν να κατανοήσουν..
Ποιό είναι αυτό; Είναι το εξής:
Τα Μυστἠρια και η Χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μας, δεν περιγράφονται, δεν εξηγούνται, δεν κατανοούνται με τη λογική. Μάς το βεβαιώνουν όσοι τα βίωσαν και πρώτος ο Απ. Παύλος που το περιέγραψε όσο μπορούσε.
Γίνονται αντιληπτά ,μόνο εκ των αποτελεσμάτων και από εκεί αντιλαμβάνεται ο έχων νου, αν είναι του Θεού ή του διαβόλου η ενέργεια.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
«Από εδώ είναι τα εμβόλια και από εκεί είναι ο θάνατος, διαλέξτε!» είπε ο διάβολος μέσω των οργάνων του και ο κόσμος διάλεξε, τα δε αποτελέσματα ορατά. Άραγε τα βλέπουν όλοι ή βλέπουν μόνο τα καλά και στα κακά μολονότι είναι καταστροφικά, εθελοτυφλούν;
Φέρτε πίσω όσους οδηγήσατε στον θάνατο και μετά μιλάμε για μετάνοια και υπακοή, πονηροί αρχιδαίμονες !!, που τεχνηέντως λησμονείτε ότι πρώτα είναι τα της Πίστεως και μετά τα έργα αγάπης!
Όσα είπαν και έκαναν ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ!!
Θα τούς θυμόμαστε …γιατί θα καταγραφούν στην εκκλησιαστική ιστορία… :
ΠΗΓΗ