Αρχή
Σε κάθε περίπτωση απώλειας προσώπου, αρμόζουν συλλυπητήρια και συμπόνοια. Ο δε, θάνατος ενός αγαπημένου προσώπου μπορεί να μετατρέψει σε ζυμάρι και την πιο πετρωμένη καρδιά, για οποιουσδήποτε λόγους, έστω και για λίγο. Και αυτό ανεξάρτητα από καταγωγή, ηλικία, φύλλο, μόρφωση, επάγγελμα ή κοινωνική θέση.
Απ’ αυτήν την οπτική γωνία, μπορούμε να πούμε ότι η κηδεία του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου υπήρξε ένα «γκαλά» θρήνου σπάνιας ποιότητας, ανθρώπων με άριστη εκπαίδευση στις δημόσιες εμφανίσεις και στην χειραγώγηση των συναισθημάτων. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο ήταν ακόμα πολυτιμότερο το θέαμα των βασιλικών δακρύων που δεν άκουσαν στα προστάγματα του πρωτοκόλλου και κύλισαν σε κάποιων λυπημένων τα πρόσωπα!
Από άποψης βιτρίνας, λοιπόν, όλα καλά. Ο πεινασμένος και υπό εξόντωση λαός μπούχτισε υπερθέαμα και παραμύθι ζωντανά, με τον τελευταίο, ακόμα, φουκαρά να διαισθάνεται ότι στη γειτονιά του «τρέχουν» ιστορικές στιγμές, μακράν σημαντικότερες από την απογευματινή σαπουνόπερα.
Και όπως σε μια ξένη ταινία χρειάζονται υπότιτλοι για να καταλάβει ο θεατής την υπόθεση του έργου, έτσι και στην καθημερινότητα και, ακόμα περισσότερο, στα μεγάλα γεγονότα, χρειάζεται να ακούει κανείς τη σωστά τεκμηριωμένη ερμηνεία.
Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή μιλάμε για ένα θρησκευτικό δρώμενο, η ερμηνεία πιάνει τόπο, αποκλειστικά, όταν γίνεται με όρους πίστεως.
Μέση
Απαραίτητη και αναγκαία προϋπόθεση για να παραβρεθεί κανείς σε Ορθόδοξη ακολουθία – ενεργητικά, σε συμπροσευχή με το εκκλησίασμα ή παθητικά, δεχόμενος τα οφέλη (ή τη ζημία!), από τις προσευχές των παρευρισκομένων (όπως σε περίπτωση κηδείας) -, είναι, πρώτον, να έχει Ορθόδοξο βάπτισμα και, δεύτερον, να το έχει διαφυλάξει παραμένοντας Χριστιανός, όχι μόνο κατ’ όνομα!
Το ότι οι περισσότεροι έλληνες – ακόμα και οι αμπόλιαστοι! -, δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι αυτό που έγινε προχθές είναι ένα επεισόδιο μιας άλλης προσομοίωσης τύπου «πανδημία», ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΙΜΑΕΙ!
Είθε να καταλάβουν επιτέλους οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ότι όταν ένα τσούρμο αιρετικών, ως και αλλόθρησκων γαλαζοαίματων και πολιτικών, πολλοί απ’ αυτούς αμφιβόλου σεξουαλικού προσανατολισμού -, μαζεύεται εκτάκτως, στην Μητρόπολη των Αθηνών, για να θάψει ένα δικό του – πρώην πρόσκοπο, έκπτωτο βασιλιά, ο οποίος τιμόνι μπόρεσε να κρατήσει μόνο σε ιστιοφόρο -, που το χαϊδευτικό του ήταν Κόκο, δεν μιλάμε για Ορθόδοξη κηδεία.
Ερώτηση:
Μά…, καλά` αφού η κηδεία έγινε στη Μητρόπολη Αθηνών;;; Είναι δυνατόν να μην είναι Ορθόδοξη η κηδεία;;;
Απάντηση:
Την Μητρόπολη των Αθηνών (και την κάθε άλλη Μητρόπολη και Ορθόδοξο ναό ΟΠΟΥ ΓΗΣ), το ιερατείο την έχει βεβηλώσει από την πρώτη ακολουθία που τελέσθηκε, αφού είχανε γίνει θεσμικά δεκτές οι αποφάσεις της ψευδοσυνόδου Κρήτης (= ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ, το 2016), αποφάσεις εξ αιτίας των οποίων ΟΛΟΙ οι ναοί και ΟΛΟΙ οι υπηρέτες μαζί με το ποίμνιο που τους υπακούν, ΔΕΝ ακολουθούν πια τον Χριστό, αλλά τον διάβολο, ως ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕΛΗ του οικουμενιστικού, υπερμασονικού, «Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών».
Από τότε, με την συναίνεση του κλήρου και του λαού, δια της σύμπλευσης, δια της ανοχής ή δια της σιωπής, ΟΛΑ είναι ΔΥΝΑΤΑ! Ακόμα και να βρεθούν, οι αμετανόητες προδότες του Χριστού, αντιμέτωποι με των νόμο, ως παραβάτες του Συντάγματος της Ελλάδας που αναφέρει:
«ΤMHMA Β’
Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας Άρθρο 3 1.
Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Εκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Εκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Xριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία Aρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης [1] της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ’ (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928. 5710 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος A’ 211/24.12.2019. […]»
[1] Ο Καταστατικός Χάρτης, στο Άρθρο 4, επιφορτίζει την Ιερά Σύνοδο, πρώτα-πρώτα, με την εξής ευθύνη:
«Ἡ Ι.Σ.Ι. τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀποφαίνεται ἐπὶ παντὸς ζητήματος ἀφορῶντος εἰς τὴν Ἐκκλησίαν. Εἰδικώτερον αὕτη:
α) Μεριμνᾷ διὰ τὴν τήρησιν τῶν Δογμάτων τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν Ἱερῶν Παραδόσεων, διὰ τὴν ἑνότητα τῆς Πίστεως, ὡς καὶ διὰ τὴν Ἐκκλησιαστικὴν κοινωνίαν μετὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ τῶν λοιπῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχείων καὶ Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν καὶ ῥυθμίζει τὰς σχέσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μετὰ τῶν ἑτεροδόξων. […]»
Όμως, σε πλήρη αντίθεση με τα άνω αναφερόμενα, η μεταλλαγμένη, οικουμενιστική «εκκλησία» της Ελλάδος, εφαρμόζει το δόγμα του Π.Σ.Ε., που υιοθέτησε ενυπόγραφος στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης, το 2016, βάση του οποίου, το βάπτισμα όλων των «χριστιανικών» ομολογιών γίνεται δεκτό, οπότε στη συμπροσευχή και στα αιρετικά μυστήρια των τέως Ορθοδόξων, παραβρίσκεται πλέον όποιος θέλει, ανεξαιρέτως!
Και αυτό επειδή ΔΕΝ μιλάμε πια για την Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, όπως την ομολογούν οι απομείναντες, αποτειχισμένοι Χριστιανοί, που έχουν μείνει στην Αλήθεια του Συμβόλου της Πίστεως.
Βλέπε και:
“Μετά τον λιτό γάμο τους στην Ελβετία τον περασμένο Δεκέμβριο παρουσία των γονιών τους, ο Φίλιππος Γλύξμπουργκ και η αγαπημένη του Νίνα Φλορ ετοιμάζουν τον θρησκευτικό τους γάμο στην Ελλάδα.” πηγή
“Ο γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου και η Ελβετή σύντροφός του ένωσαν τις ζωές τους στην Ιερά Μητρόπολη Αθηνών.”
Οικουμενιστική και ανυπόστατη ήταν και η κηδεία του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, όπως και ΟΛΕΣ οι κηδείες, γάμοι, βαπτήσια και άλλα, που τέλεσε η κρατούσα, οικουμενιστική “εκκλησία” της Ελλάδος, μετά την ψευδοσύνοδο του 2016. Εξ ού και τα νυν χάλια μας!
Ερώτηση:
Μήπως δεν ξέρει ο [φερόμενος ως] αρχιεπίσκοπος τι κάνει;
Απάντηση:
Ο φερόμενος ως αρχιεπίσκοπος Αθηνών ξέρει τι κάνει και για να τα κάνει συνεπάγεται ότι είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία.
Ο αείμνηστος, φλογερός επίσκοπος και αγιασμένος γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης μας τα έλεγε, πριν από πολλές δεκαετίες:
«Για να γίνεις δεσπότης σήμερα ή πρέπει να κάνεις τούμπα μέσα στην στοά των μασόνων και να προσκυνήσεις τον διάβολο· Τι διαβολο-δεσπότης θα γίνεις; Ή θα επιτρέψει η μασονία να γίνεις εάν δεν την πολεμάς και έχεις ευγένεια απέναντί της. Γι’ αυτό βλέπεις όλοι αυτοί που είναι υποψήφιοι δεσποτάδες σιωπούν, κανείς τους δεν μιλά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ξέρουν πολύ καλά ότι θα τους φάει το φίδι.» https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/pneymatika-ofelima/2865213_deilon-kai-anadro-kai-prodoti-tha-me-katigorisi-i-syneidisis
Ξέρει τι κάνει ο ψευδαρχιεπίσκοπος Αθηνών όταν μαζεύει, μέσα στους κάποτε Ορθόδοξους ναούς μας – οι οποίοι είχαν φτιαχτεί και με το δίλεπτο της χήρας -, τους κάθε σιωνοκαρυδιάς καλοπληρωτές, που ούτε το σταυρό τους ξέρουν να κάνουν!
Τέλος
Η προχθεσινή κηδεία ήταν, λοιπόν, και αυτή βλάσφημη, βέβηλη και ανυπόστατη και ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος έφυγε αδιάβαστος, διότι:
«Ὁ Χριστιανός, μόνο μένοντας πιστὸς ἕως θανάτου στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως ποὺ βαπτίστηκε, τὸ ὁποῖο θεσπίστηκε διὰ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, μπορεῖ νὰ ἔχει τὴν ἑνότητα μὲ τὸν Θεὸ καὶ μὲ τὴν Ἐκκλησία Του.
Ὅταν λέμε, ὅμως, ἑνωμένος μὲ τὴν Ἐκκλησία, δὲν ἐννοοῦμε μὲ τὴν θεσμικὴ “ἐκκλησία”, δηλαδή, ὅπως δυστυχῶς λέγουν μερικοὶ ἢ ἐνδεχομένως καὶ οἱ περισσότεροι, θεωρώντας ὅτι ἐφόσον εἶναι ὁ “ἐπίσκοπος” ἢ ὁ “ἱερέας”, αὐτοὶ εἶναι καὶ ἡ Ἐκκλησία.
Γιατί τὸ λένε αὐτό; Γιατί ἔχουν τὴν πεπλανημένη ἀντίληψη ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι οἱ “ἐπίσκοποι”. Αὐτὸ δηλαδὴ ποὺ πιστεύουν οἱ ” ἐπίσκοποι” καὶ οἱ “ἱερεῖς”, τὸ πιστεύουν καὶ κάποιοι Χριστιανοὶ γιὰ νὰ μὴν ποῦμε οἱ πιὸ πολλοί. Καὶ ἔτσι πολλοὶ πιστοὶ λένε, “ἐγὼ εἶμαι μὲ τὸν ἐπίσκοπο, ἄρα εἶμαι μὲ τὴν Ἐκκλησία”.
Δὲν εἶναι ὅμως ἔτσι. Γιατί δὲν εἶναι ἔτσι; Θὰ θυμίσουμε σὲ ὅλους τους Ὀρθοδόξους τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος διευκρινίζει ποιοὶ εἶναι τῆς Ἐκκλησίας καὶ ποιοὶ δὲν εἶναι τῆς Ἐκκλησίας. Κατὰ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμὰ (που εἶναι ἓνας ἀπό τους πέντε μεγάλους Θεολόγους τῆς Ἐκκλησίας, με κεφαλαῖο το Θ) καὶ ὄχι κατὰ τὴν αὐθαίρετη γνώμη τοῦ καθενός, “οἱ τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι οἱ τῆς Ἀληθείας”. «Καὶ γὰρ οἱ τῆς Χριστοῦ Ἐκκλησίας τῆς ἀληθείας εἰσί· καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί».
Δηλαδὴ ἂν δὲν εἴμαστε στὴν Ἀλήθεια, δὲν εἴμαστε στὴν Ἐκκλησία. Ἄρα τὸ ζητούμενο εἶναι ἂν αὐτὰ ποὺ λέμε καὶ πιστεύουμε εἶναι αὐτὰ ποὺ λέει καὶ πιστεύει διαχρονικῶς ἡ Ἐκκλησία.
Ἑπομένως ὅταν λέγουν καὶ διακηρύττουν οἱ ψευδεπίσκοποι τῆς ληστρικῆς Συνόδου τῆς Κρήτης τὰ συνοδικὰ πλέον μέλη τοῦ λεγόμενου Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν (Π.Σ.Ε.) ὅτι ὅλοι οἱ αὐτοαποκαλούμενοι χριστιανοὶ μέλη τοῦ (Π.Σ.Ε.) μαζὶ μὲ τοὺς ὀρθοδόξους εἶναι ἡ μία διαιρεμένη ἐκκλησία πού πρέπει μέσα σὲ αὐτὸν τὸν ἀντίχριστο ὀργανισμὸ νὰ ἑνωθεῖ, αὐτοὶ μποροῦν νὰ ἐξακολουθοῦν νὰ εἶναι Ἐκκλησία;
Ἐπειδὴ αὐτὸ τὸ ἰσχυρίζονται οἱ περισσότεροι λεγόμενοι ἐπίσκοποι σήμερα, ἐνῶ οἱ ὑπόλοιποι σιωπώντας συμβιβάζονται καὶ συνεργάζονται μὲ αὐτὴν τὴν προδοσία τῆς Πίστεως, αὐτὸ σημαίνει ὅτι ὅλοι αὐτοὶ εἶναι μέσα στὴν Ἐκκλησία; Ὄχι βέβαια. Ὅλοι αὐτοὶ εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Μόνοι τους βγῆκαν, ἀφοῦ θέλησαν νὰ γίνουν μέλη τῆς ψευδεκκλησίας τοῦ ἀντιχρίστου (Π.Σ.Ε.).
Ἡ ἴδια ἡ ὑμνολογία τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία συμπυκνώνει τὴν δογματικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας λέει ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ εἰς τὸ Ἀπολυτίκιον τῆς Ἁγίας Εὐφημίας: «Λίαν εὔφρανας, τοὺς Ὀρθοδόξους, καὶ κατήσχυνας, τοὺς κακοδόξους…». Συνεπῶς ὅλοι οἱ κακόδοξοι, δηλαδὴ ὅλοι οἱ αἱρετικοὶ καταδικάζονται διαχρονικῶς ἀπὸ τὴν συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας.
Καὶ ἔρχονται τώρα οἱ ψευδεπίσκοποι τοῦ λεγόμενου Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν (Π.Σ.Ε.) καὶ ὅσοι ἔχουν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ αὐτοὺς καὶ διακηρύττουν βλασφημώντας, ὅτι: “ὅσοι δὲν εἶναι μαζί μας εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας”.
Ἀλλά, ὅπως προαναφέραμε, ὁ Ἄγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ Ἅγιοι της Ἐκκλησίας, διαψεύδουν ὅλους αὐτοὺς λέγοντας ὅτι μόνο «οἱ τῆς Ἀληθείας» εἶναι τῆς Ἐκκλησίας. Ἑπομένως ὅσοι πιστεύουν διαφορετικά, ἀλλοιώνοντας τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση καὶ Διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι καταδικασμένοι ἀπὸ τὰ ἐπίσημα κείμενα τῶν Ἄγίων Πατέρων στὸ Συνοδικό τῆς Ὀρθοδοξίας, καὶ εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας.» πηγή